De laatste loodjes

dinsdag 2 maart 2010

De laatste dagen, de laatste loodjes, althans voor de campagne dan. Morgen is de grote dag, ik ga het in ieder geval met vertrouwen tegenmoed.

De campagne, om een antwoord op jou te geven Marcel, is redelijk digitaal. Twitter, blog, hyves en mail zijn de middelen die ik vaak heb aangesproken. Tot mijn schrik blijkt dat geen enkele kandidaat raadslid een van deze middelen heeft gebruikt. Hiermee wordt pijnlijk duidelijk dat de huidige gemeenteraad en de toekomste raadsleden eigenlijk uit een conservatieve tijdperk komen. Daarom is mijn campagne, met het motto Jong & Verfrissend, een spijker die ik op zijn kop sla.

De gemeenteraad dient een afspiegeling te zijn van de inwoners van Valkenburg en dat is al jaren niet het geval.

Op mijn website www.kevinrouwette.nl staan mijn standpunten voor de toekomst!

1 reacties:

Anoniem zei

Hoi Kevin,

Het CDA is toch echt wel het meest digitaal. Kijk eens naar de website, de blog en alle info op www.volgdeverkiezingen.nl

Bovendien is het 'digitale aspect' een aspect aangaande de vorm, en niet de inhoud. Hetgene waar het toch om gaat vandaag!

Groet,
Hans